انقلاب اسلامی ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام است
نوشته شده توسط : breketid

مسوولان ما باید بدانند كه انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداري حضرت حجت - ارواحنا فداه - است كه خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.

مسایل اقتصادي و مادي اگر لحظه‏اي مسوولین را از وظیفه‏اي كه بر عهده دارند منصرف كند، خطري بزرگ و خیانتي سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوري اسلامي تمامي سعي و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید ولي این بدان معنا نیست كه آنها را از اهداف عظیم انقلاب كه ایجاد حكومت جهاني اسلام است منصرف كند.

مردم عزیز ایران كه حقا چهره منور تاریخ بزرگ اسلام در زمان معاصرند، باید سعي كنند كه سختی ها و فشارها را براي خدا پذیرا گردند تا مسوولان بالاي كشور به وظیفه اساسي‏شان كه نشر اسلام در جهان است برسند و از آنان بخواهند كه تنها برادري و صمیمیت را در چهارچوب مصلحت اسلام و مسلمین در نظر بگیرند.

چه كسي است كه نداند مردم عزیز ما در سختي هستند و گراني و كمبود بر طبقه مستضعف فشار مي‏آورد، ولي هیچكس هم نیست كه نداند پشت كردن به فرهنگ دولت های دنیاي امروز و پایه‏ریزي فرهنگي جدید بر مبناي اسلام در جهان و برخورد قاطع اسلامي با آمریكا و شوروي، فشار و سختي و شهادت و گرسنگي را به دنبال دارد و مردم ما این راه را، خود انتخاب كرده‏اند و بهاي آن را هم خواهند پرداخت و بر این امر هم افتخار مي‏كنند. این روشن است كه شكستن فرهنگ شرق و غرب، بي‏شهادت میسر نیست.

** بخشی از پیام امام خمینی(ره) به مهاجرین جنگ تحمیلی در دوم فروردین سال 1368

فراهنگ ** 1003 ** 1071





:: برچسب‌ها: د , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: